خبر اولسیاسی

رژیم صهیونیستی فهرست برخی از اهداف حمله احتمالی به ایران را منتشر کرد

رژیم صهیونیستی از بررسی اهداف حملات احتمالی مورد نظر خود به ایران از جمله دفتر رهبری جمهوری اسلامی ایران و مقر سپاه پاسداران خبر داد.

میدل ایست نیوز:  کانال 12 رژیم صهیونیستی، فهرستی از اهداف تعیین شده توسط این رژیم در چارچوب حمله احتمالی مورد نظر به ایران را فاش کرد در حالیکه تهران تاکید کرده است به هرگونه حمله رژیم صهیونیستی با قدرت پاسخ خواهد داد.

به گزارش الجزیره، در همین حال کانال 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تل آویو در حال بررسی حمله به تاسیسات نفتی ایران، مجموعه ریاست جمهوری، دفتر آیت الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران و مقر سپاه پاسداران در تهران است.

کانال 12 این رژیم تاکید کرد: ارتش اسرائیل می‌تواند به پایگاه‌های ایرانی که در حمله اخیر به اسرائیل، موشک‌ها از آنجا  شلیک شدند، حمله کند.

این منبع تصریح کرد: اسرائیل تصمیم خود را برای پاسخ به ایران اتخاذ کرده اما هنوز در مورد روش و زمان انجام حملات بحث و بررسی‌هایی وجود دارد.

از سوی دیگر سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد: دولت اسرائیل تصمیم گرفته است تا حمله‌ای «قوی و بزرگ» به ایران انجام دهد و تدارک و آمادگی‌ها برای این منظور با هماهنگی واشنگتن در حال انجام است.

سازمان رادیو و تلویزیون این رژیم به نقل از مقامات امنیتی اسرائیل اعلام کرد: همه گزینه‌ها در رابطه با پاسخ به ایران، روی میز است و در گزینه‌های موجود حمله مستقیم به تهران یا هدف قرار دادن منافع ایران در خاورمیانه نیز مطرح است.

از سوی دیگر روزنامه «اسرائیل هیوم» به نقل از مقامات ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر وضعیت آماده باش در همه جبهه‌ها، نوشت: اسرائیل در حال رویارویی مستقیم با ایران است.

این منبع افزود: پاسخ به ایران ممکن است مانع از حمله دیگری از سوی این کشور به اسرائیل نشود، اما قدرت بازدارندگی را محقق خواهد کرد و ارتش انتظار همکاری بین المللی دارد که پاسخ و واکنش به تهران را درک کند و به حملات اسرائیل مشروعیت بخشد.

گفتنی است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما در معرض بزرگترین حمله تاریخ قرار گرفتیم و هیچ دولتی نمی‌تواند چنین چیزی را بپذیرد و به همین دلیل پاسخ خواهیم داد. این در حالی است که ایران، پشت سر همه حملات به ما ایستاده و دو بار با صدها موشک بالستیک به ما حمله کرد و ما این حملات را هرگز نخواهیم پذیرفت.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا