اجتماعیاقتصادی

نخستین مجوز راه‌اندازی بازی‌های قمار در امارات به شرکت امریکایی داده شد

سازمان کل تنظیم مقررات بازی‌های تجاری (قمار) امارات، نخستین مجوز راه‌اندازی بازی‌های تجاری در کشور را به یک شرکت امریکایی ارائه کرد.

میدل ایست نیوز: شرکت «وین ریزوروتس» فعال در زمینه راه‌اندازی کازینو‌ها خبر داد که اولین مجوز راه‌اندازی بازی‌های تجاری در امارات را از سازمان کل تنظیم مقررات بازی‌های تجاری (قمار) در این کشور دریافت کرده است.

به گزارش الخلیج آنلاین، رویترز به نقل از این شرکت امریکایی اعلام کرد که هم اکنون در حال توسعه یک اقامتگاه مجلل در «جزیره مرجان» در راس الخیمه است.

شرکت وین ریزوروتس افزود این پروژه که همچنان در حال احداث است، با شرکت‌های وابسته به آن و هلدینگ هتلداری مرجان و راک مشترک خواهد بود.

این امر در حالی صورت می‌گیرد که در ماه گذشته، امارات یک سازمان را برای تنظیم مقرارت بازی‌های قمار تاسیس کرد و گرو‌هی از افراد با تجربه امریکایی در این بخش را برای مدیریت آن به کار گرفت.

گفتنی است بازی‌های قمار در کشورهای شورای همکاری همچنان ممنوع است و به این ترتیب امارات اولین کشور در این شورا به شمار می‌آید که این بازی‌ها را قانونی می‌کند.

شایان ذکر است سازمان کل تنظیم مقررات بازی‌های تجاری امارات در 3 سپتامبر 2023 تاسیس شده است و چارچوب بازی‌های تجاری و شانس را تنظیم خواهد کرد.

کوین مولای، به عنوان مدیر عامل این سازمان تعیین شده است؛ شخصی که کارشناس بین‌المللی است و تجربه بسیاری بالغ بر 30 سال در تنظیم مقررات بازی‌های تجاری در سطح بین‌المللی دارد.

بیشتر بخوانید:

سازمان تنظیم مقررات بازی‌های تجاری در امارات؛ آغازی برای قانونی کردن قمار

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا