اقتصادیسیاسی

ابوظبی میزبان اجلاس جهانی انرژی آینده در سال 2025

شهر ابوظبی امارات خود را برای میزبانی اجلاس جهانی انرژی آینده ۲۰۲۵ در ماه ژانویه آماده می‌کند.

میدل ایست نیوز: شرکت انرژی آینده ابوظبی با نام اختصاری «مصدر» از چهادرهم تا شانزده ژانویه آینده، به عنوان بخشی از فعالیت‌های هفته مربوط به توسعه پایدار ۲۰۲۵ در شهر ابوظبی، میزبان اجلاس جهانی انرژی آینده ۲۰۲۵ در مرکز نمایشگاه ملی این شهر با نام «اندیک» خواهد بود.

به گزارش اسکای نیوز، قرار است در این اجلاس موضوعات مهم بسیاری نظیر نقش منطقه خاورمیانه به عنوان یک مرکز سوخت جهانی جدید، تأثیر بالقوه هوش مصنوعی بر انتقال انرژی، مسیرهای احتمالی و بالقوه برای دستیابی به آینده‌ای انعطاف پذیر و پایدار مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری امارات، این اجلاس برجسته‌ترین رویدادهای جهان را در رابطه با آینده انرژی و پایداری را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد و مکانی برای گردهم آمدن باهوش‌ترین ذهن‌ها، سیاست‌گذاران و نوآوران در این بخش خواهد بود تا به اتفاق یکدیگر آخرین راه‌حل‌ها و رویکرد‌ها را برای چشم‌اندازی‌های آینده انرژی پایدار و تاب‌آور مورد بحث و تبادل نظر قرار دهند.

این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود منطقه خاورمیانه تا سال ۲۰۳۰ شاهد سرمایه‌گذاری‌هایی به ارزش 75.63 میلیارد دلار در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر باشد که ۱۱۶ پروژه انرژی تجدیدپذیر را پوشش خواهد داد.

منبع
اسکای نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا