خبر اولسیاسی

نعیم قاسم: اگر حمایت امریکا نبود، تجاوز رژیم صهیونیستی طی یک ماه متوقف می‌شد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان آنکه اگر حمایت امریکا نبود، تجاوز رژیم صهیونیستی طی یک ماه متوقف می‌شد، به انتخاب دبیرکل حزب الله بر اساس سازوکار‌های سازمانی اشاره کرد.

میدل ایست نیوز: نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن ابراز ناراحتی عمیق در فقدان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله، اعلام کرد ما از فشار دشمن صهیونیستی و شرکای غربی آن نمی‌هراسیم.

به گزارش الجزیره، قاسم نبرد طوفان الاقصی را یک اتفاق استثنایی و آغازی برای تغییر چهره خاورمیانه خواند و گفت هدف رژیم اشغالگر پیش از طوفان الاقصی، پایان دادن به مقاومت و کشتار ملت فلسطین بوده است.

وی با بیان اینکه اگر حمایت امریکا نبود، تجاوز رژیم صهیونیستی طی یک ماه متوقف می‌شد تاکید کرد مقاومت و ملت فلسطین امکان ندارد شکست بخورد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود لبنان مورد هدف بوده و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرد که به دنبال خاورمیانه جدید است.

قاسم بیان کرد تاریخ ثابت کرد رژیم صهیونیستی خطری برای منطقه و جهان به شمار می‌آید. این رژیم می‌خواهد که تمام منطقه و ملت‌ها آن را تابع سیاست‌های خود کند.

وی گفت این ایران است که تصمیم می‌گیرد چگونه حمایت کند و تصمیم خود را برای کمک به مقاومت ثابت کرده است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اشاره کرد جنگ دشمن بر اراده و تصمیم ما برای مقابله تاثیری نخواهد داشت.

قاسم ضمن تاکید بر اراده و پیروزی مقاومت، حمایت خود را از جنبش سیاسی نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان تحت عنوان آتش‌بس اعلام کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پیش از آتش‌بس مذاکره و گفت‌وگویی انجام نخواهد شد اعلام کرد دبیرکل حزب الله را بر اساس سازوکار‌های سازمانی انتخاب و در زمان مناسب آن را اعلام می‌کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود رژیم صهیونیستی به اهداف خود دست نخواهد یافت و ما او را شکست خواهیم داد.

قاسم تاکید کرد شکافی در صفوف حزب الله وجود ندارد و جای همه آن‌ها تکمیل است و اگر دشمن به جنگ ادامه دهد میدان نتیجه آن را مشخص خواهد کرد و ما مرد میدان هستیم.

منبع
https://t.me/AjaNews/306593

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا