خبر اولسیاسی

اکسیوس: بایدن و نتانیاهو طرح‌های حمله احتمالی به ایران را بررسی می‌کنند

رئیس جمهور امریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امروز موضوع نحوه واکنش احتمالی این رژیم به حملات موشکی هفته گذشته ایران به تل آویو را بررسی می‌کنند.

میدل ایست نیوز: جو بایدن، رئیس جمهور امریکا قرار است امروز با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره نحوه واکنش و حمله احتمالی این رژیم به ایران، بحث و تبادل نظر کند.

به گزارش الحره، نشریه اکسیوس به نقل از سه مقام مریکایی گزارش داد: قرار است امروز چهارشنبه جو بایدن، رئیس جمهور امریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، طی تماسی تلفنی، طرح‌های مربوط به حمله احتمالی به ایران را در پاسخ به حمله موشکی چند روز پیش تهران به تل آویو، مورد بحث و تبادل نظر قرار دهند.

در همین حال اکسیوس به نقل از یک مقام  امریکایی اعلام کرد: ما می خواهیم با بهره برداری از این تماس، از  نحوه و فرمول حد و مرز پاسخ اسرائیل مطلع شویم چرا که واشنگتن می‌خواهد اطمینان حاصل کند که تل آویو به اهدافی در ایران حمله خواهد کرد که مهم هستند اما درباره آن بزرگ‌نمایی نشود.

این منبع نوشت: منطقه خاورمیانه در انتظار پاسخ احتمالی اسرائیل به حمله موشکی هفته گذشته ایران، و همچنین تشدید تنش‌های نظامی در لبنان، در وضعیت تنش و التهاب به سر می‌برد.

منبع
الحره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا