سیاسی

شورای همکاری مصادره زمین‌های مقر اونروا توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

دبیرکل شورای همکاری تصمیم رژیم صهیونیستی برای مصادره زمین‌های اونروا در قدس اشغالی را محکوم کرد و آن را نقض خطرناک کنوانسیون‌های بین‌المللی به شمار آورد.

میدل ایست نیوز: شورای همکاری با شدیدترین عبارات، تصمیم رژیم صهیونیستی برای مصادره زمین‌های مقر سازمان امدارسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (اونروا) در قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش الخلیج آنلاین، جاسم البدیوی، دبیرکل شوای همکاری در بیانیه‌ای این تصمیم را نقض خطرناک کنوانسیون‌های بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل و تهدیدی برای تضعیف ارائه خدمات اصلی اونروا به پناهندگان فلسطینی به شمار آورد.

البدیوی بر حمایت شورای همکاری از نقش حیاتی اونروا در ارائه کمک‌های بشردوستانه به پناهندگان فلسطینی تاکید کرد و از جامعه جهانی خواستار شد تا به مسئولیت‌های خود در الزام رژیم صهیونیستی به لغو این تصمیم عمل کند.

وی همچنین خواستار توانمندسازی اونروا در انجام موثر ماموریت‌های خود و تضمین حفاظت از تاسیسات و کارمندان این آژانس و توقف تمامی تجاوزات و اقدامات غیرقانونی نیروهای رژیم صهیونیستی علیه اونروا شد.

روز گذشته، مقامات رژیم صهیونیستی از مصادره زمین‌های اونروا در قدس شرقی اشغالی خبر داده بودند.

مقامات صهیونیستی تصمیم گرفتند که این زمین‌ها را به هزار و 440 واحد مسکونی تبدیل کنند.

این در حالی است که خبرگزاری رسمی فلسطین اعلام کرده بود این تصمیم در چارچوب تشدید اقدامات این رژیم علیه اونروا اتخاذ شده است.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا