سیاسی

بارزانی مردم را به حمایت از حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق در انتخابات دعوت کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق پیامی در خصوص ششمین دوره‌ انتخابات پارلمانی کردستان عراق منتشر کرد و گفت: هموطنان در 20 اکتبر به فهرست حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق رأی بدهید که به شما خدمت می‌کند. 

میدل ایست نیوز:  نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق و معاون رئیس حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق، 10 اکتبر 2024، پیامی در خصوص ششمین دوره‌ی انتخابات پارلمانی کردستان عراق منتشر کرد و گفت: هموطنان عزیز در 20 اکتبر به فهرست 190، فهرست حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق رأی بدهید که به شما و کردستان خدمت می‌کند.

به گزارش کردپرس، بارزانی در این پیام گفت: تاریخ و مبارزات حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق برای مردم کردستان و همه‌ی اقلیت‌های آن واضح و هویدا است. حزب دموکرات در هر جایی باشد، آبادانی و بنیان‌گذاری، پیشرفت و شکوفایی وجود دارد. در سایه‌ حضور این حزب از اموال همه محافظت می‌شود و سرمایه‌داران و صاحبان پیشه با خیالی آسوده به فعالیت خود ادامه داده و از کار و زندگی خود و خانواده‌هایشان مطمئن بوده‌اند.

وی همچنین گفت: حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق حزب کار و عمل است، حزب مسئولیت است، حزب حرف و شعار توخالی نیست. حرف و وعده‌های بی‌اساس به‌راحتی به همه داده می‌شود. حزب دموکرات به‌خاطر کار و خدماتش بر کسی منت نمی‌گذارد. حزب دموکرات یعنی وجود امنیت، آبادانی، زندگی و پیشرفت.

این مقام افزود: حزب دموکرات به معنای حفاظت از کردستان عراق و دستاوردهای آن است، به معنای تضمین هم‌زیستی و پذیرش متقابل و مدارا است. این حزب از حقوق همه‌ اقلیت‌های مذهبی و قومی دفاع می‌کند. حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق علی‌رغم همه‌ی مشکلات و موانع، به دستاوردهای بسیاری بزرگی برای اقلیم کردستان عراق دست یافته است و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در پیش دارد.

بارزانی تاکید کرد که حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق منتظر اعتماد و حمایت مردم کردستان عراق برای ادامه‌ی کار و خدمت، رفع کاستی‌ها و برطرف‌کردن مشکلات است.

وی درخواست ویژه‌ای از شهروندان کرد و گفت: شهروندان عزیز! برای ادامه‌ کار و خدمت، حل مشکلات، حفظ صلح و ثبات به فهرست 190 حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق رأی بدهید و تصریح کرد که به امید خدا و با اراده‌ی ملت کردستان عراق این حزب پیروز خواهد شد و کردستان هم پیروز خواهد شد.

منبع
کردپرس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا