اجتماعی

انجام 14 عمل زیبایی برای مجروحان لبنانی در عراق

وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که 14 عمل زیبایی چشم، پلک و صورت و همچنین عمل پیوند قرنیه برای مجروحان لبنانی انجام شده است.

میدل ایست نیوز: وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که 14 عمل زیبایی چشم، پلک و صورت و همچنین عمل پیوند قرنیه برای مجروحان لبنانی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، در بیانیه وزارت بهداشت عراق آمده است که در راستای عمل به دستورات محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و با نظارت صالح مهدی الحسناوی، وزیر بهداشت برای پیگیری و ارائه بهترین خدمات پزشکی و درمانی به میهمانان عراق از کشور برادر لبنان، یک تیم پزشکی از بیمارستان چشم پزشکی ابن الهیثم 14 عمل جراحی برای ترمیم و زیبایی چشم، پلک و صورت برای لبنانی‌های مجروح شده در بیمارستان زین العابدین (ع) در کربلا و در طول 14 ساعت پیوسته و تا ساعات پایانی روز با همکاری با کادر بیمارستان زین العابدین و بیمارستان خدیجه علیهم السلام انجام داد.

ولید حمید، مدیر بیمارستان ابن الهیثم گفت که عملیات دیگری برای پیوند قرنیه و برداشتن مایع زجاجیه از سوی پزشکیان بیمارستان انجام شد.

عراق پس از حادثه انفجار پیجر‌ها در لبنان که از سوی رژیم صهیونیستی انجام شد، میزبان مجروحان لبنانی بود.

سران عراق از دقایق اول این حادثه، همبستگی و ایستادگی خود در کنار ملت لبنان را اعلام و ضمن ارسال کمک‌های بشردوستانه به لبنان، آمادگی خود برای پذیرش مجروحان لبنانی در بیمارستان‌های عراق را نیز بیان کردند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا