سیاسی

شلیک بیش از 50 موشک از لبنان به فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی از رصد و رهگیری بیش از ۵۰ فروند موشک شلیک شده از لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی در شب گذشته خبر داد.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان بامداد امروز اعلام کرد مواضع توپخانه‌ای اسرائیل در مناطق «دیشون» و «دلتون» را هدف حملات موشکی قرار داده است ضمن آنکه ارتش اسرائیل نیز اذعان کرد پرتاب ۵۰ موشک از لبنان را رصد و رهگیری کرده است.

به گزارش الجزیره، حملات موشکی حزب الله به شهرهای حیفا، صفد و چندین شهر دیگر در الجلیل ادامه یافت و آژیر خطر در شهر صفد و مناطق اطراف آن در شمال اسرائیل پس از شلیک بارانی از موشک به صدا درآمد.

در همین حال ارتش اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: سامانه پدافند هوایی شب گذشته ۵۰ موشک را در شمال اسرائیل که از خاک لبنان شلیک شده بودند، رهگیری کرد در حالی که تعدادی از موشک‌ها به صفد و اطراف آن اصابت کردند.

از سوی دیگر سازمان رادیو و تلویزیون این رژیم اعلام کرد: بر اثر شلیک پنج موشک از لبنان و اصابت یکی از آن‌ها به حیاط یک خانه در صفد در شمال اسرائیل، دو اسرائیلی مجروح شدند.

حملات موشکی حزب الله در حالی ادامه می‌یابد که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان ادامه دارد و روز گذشته در حمله به شهر قانا شماری شهید و زخمی شدند. در همین حال، درگیری ارتش اسرائیل و حزب الله در حومه شهرها و روستاهای مرزی به ویژه در حومه شهر مرزی رامیه بسیار شدید توصیف شده است.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا