اقتصادیسیاسی

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بغداد به تعویق افتاد

وزارت بازرگانی عراق خبر داد در پی تحولات منطقه و گسترش تجاوزات رژیم صهیونیستی، نخست وزیر عراق با درخواست تعویق برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بغداد موافقت کرده است.

میدل ایست نیوز: اثیر داود الغریری، وزیر بازرگانی عراق از موافقت محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق با تعویق برگزاری چهل و هشتمین دور از نمایشگاه بین‌المللی بغداد به فوریه 2025 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، وزارت بازرگانی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد درخواست تعویق این دور از نمایشگاه، در نتیجه شرایط کنونی خاورمیانه در پی حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و فلسطین و ملت‌های این دو کشور مطرح شده است.

در این بیانیه تاکید شد که نمایشگاه بین‌المللی بغداد به عنوان دروازه اقتصادی عراق، در راستای جذب کشورها و شرکت‌ها برای به نمایش گذاشتن تولیدات خود و آگاهی از نیاز بازار عراق و ایجاد شراکت‌ها با بخش‌های مختلف عراق در راستای ورود به پروژه‌های سرمایه‌گذاری و دیگر زمینه‌های مختلف، دارای اهمیت بالایی است.

در این بیانیه خاطر نشان شد وزارت بازرگانی از طریق شرکت نمایشگاه‌های عراق در صورت انجام تمامی مقدمات، زمان دقیق برگزاری چهل و هشتمین دور از نمایشگاه بین‌المللی بغداد را اعلام خواهد کرد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا