سیاسی

مشارکت 70 درصدی در رای‌گیری ویژه انتخابات پارلمان اقلیم کردستان عراق

کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق اعلام کرد میزان مشارکت در رای‌گیری ویژه انتخابات پارلمان اقلیم کردستان عراق تا ساعت 12 ظهر امروز، به 70 درصد رسیده است.

میدل ایست نیوز: ایسر یاسین، سخنگوی کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق اعلام کرد میزان مشارکت در رای‌گیری ویژه انتخابات پارلمان اقلیم کردستان عراق تا ساعت 12 ظهر امروز، به 70 درصد رسیده است.

به گزارش الفرات نیوز، یاسین در کنفرانس مطبوعاتی که در اربیل برگزار شده بیان کرد درصد مشارکت در رای‌گیری ویژه تا این ساعت، در دهوک به 77 درصد، در اربیل به 70 درصد، در سلیمانیه به 67 درصد و در حلبچه به 64 درصد رسیده است.

پیش از این رئیس کمیسیون عالی انتخابات عراق، اعلام کرده بود تاکنون هیچ مورد تخلفی در مراکز رای‌گیری ثبت نشده، اما در برخی مراکز دستگاه‌های ثبت اثر انگشت کار نکرده‌اند.

ساعت 7:00 صبح امروز مراکز رای‌گیری به روی نیروهای مسلح اقلیم کردستان گشوده شد و واجدین شرایط برای مشارکت در انتخابات دور ششم پارلمان اقلیم کردستان در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

در اقلیم کردستان، حدود 216 هزار نیروی مسلح، واجد شرایط رای بوده و می‌توانند در مراکز رای‌گیری، آرای خود را وارد صندوق‌ها کنند.

قرار است در 20 اکتبر نیز رای‌گیری عمومی در سراسر اقلیم کردستان برای بیش از دو میلیون و 500 هزار واجد شرایط رای برگزار شود.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا