خبر اولسیاسی

پیام رهبر ایران در پی شهادت یحیی السنوار؛
آیت الله خامنه‌ای: حماس زنده است و زنده خواهد ماند

رهبر جمهوری اسلامی ایران، در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، پیامی صادر و ضمن تجلیل از این مقام فلسطینی تاکید کرد حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

میدل ایست نیوز: آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، به دست رژیم صهیونیستی پیامی صادر کرد.

بر اساس بیانیه دفتر آیت‌الله خامنه‌ای، در این پیام آمده است: مجاهد قهرمان، فرمانده یحیی السنوار، به یاران شهیدش پیوست. او چهره‌‌ درخشان مقاومت و مجاهدت بود؛ با عزم پولادین در برابر دشمن ظالم و متجاوز ایستاد؛ با تدبیر و شجاعت به او سیلی زد؛ ضربه‌ جبران‌ناپذیر هفتم اکتبر را در تاریخ این منطقه به یادگار گذاشت؛ و آنگاه با عزت و سربلندی به معراج شهیدان پرواز کرد.

وی افزود: کسی چون او که عمری را به مبارزه با دشمن غاصب و ظالم گذرانده است، سرانجامی جز شهادت شایسته‌ او نیست. فقدان او برای جبهه‌ مقاومت البته دردناک است، ولی این جبهه با شهادت برجستگانی چون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، رنتیسی و اسماعیل هنیه از پیشروی باز نماند، و با شهادت سنوار هم کمترین توقفی نخواهد داشت؛ باذن الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

رهبر ایران تصریح کرد: ما چون همیشه، در کنار مجاهدان و مبارزان بااخلاص خواهیم ماند؛ بتوفیق من الله و عونه.

آیت‌الله خامنه‌ای در این پیام گفت: اینجانب شهادت برادرمان یحیی السنوار را به خاندانش، به همرزمانش، و به همه‌ دلبستگان جهاد فی‌ سبیل‌الله تبریک، و فقدانش را تسلیت میگویم.

منبع
دفتر آیت‌الله خامنه‌ای

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا