سیاسی

درخواست محمود عباس از جامعه جهانی برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی

رئیس تشکلات خودگردان فلسطین خواستار عضویت فلسطین در بریکس شد و اقدامات نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کرد.

میدل ایست نیوز: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با ابراز امیدواری به عضویت فلسطین در گروه بریکس تاکید کرد: اسرائیل یک جنگ نسل کشی علیه فلسطینیان به راه انداخته است و شاهد هستیم که سیاست گرسنه نگه داشتن ساکنان نوار غزه را اجرا می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود در اجلاس بریکس پلاس در کازان روسیه از جامعه بین‌الملل درخواست کرد که به اشغالگری و حضور غیر قانونی اسرائیل در سرزمین‌های فلسطینی پایان دهد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مسدود کردن دفاتر آژانس امداد و کاریابی برای آوارگان فلسطینی «اونروا» در شرق قدس را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست برای وادار کردن مقامات اسرائیلی به لغو این تصمیم اعمال فشار کنند.

محمود عباس با ابراز امیدواری به اینکه فلسطین در آینده نزدیک به عضویت در گروه بریکس پذیرفته شود، تاکید کرد: دولت فلسطین به اصول بریکس مبتنی بر رفاه مشترک پایبند است و می‌خواهد مشارکت با بریکس را تقویت و در فعالیت‌های این گروه مشارکت و با روحیه وحدت کار و تلاش کند.

منبع
اسپوتنیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا