سیاسی

عراق: توانمندی‌های نیروهای امنیتی به طور مستمر در حال توسعه است

معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق در دیدار رئیس ستاد کل ارتش هلند، تاکید کرد که توانایی‌های نیروهای امنیتی عراق، به طور مستمر در حال توسعه و بهبود است.

میدل ایست نیوز: واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که قیس المحمداوی، معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق میزبان اونو ایشیلسهایم، رئیس ستاد کل ارتش هلند بود.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، المحمداوی در این دیدار تاکید کرد که توانایی‌های نیروهای امنیتی عراق از طریق آموزش و تجربه‌ای که در نبردهای علیه گروه تروریستی داعش کسب می‌کنند، به طور مستمر در حال توسعه و بهبود است.

وی افزود که واحدهای امنیتی و سازمان‌های اطلاعاتی، بقایای گروه تروریستی داعش را که با کشته شدن سرکردگان و اکثر عناصرش، ضربات سختی متحمل شده، تعقیب می‌کنند.

معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق بر اهمیت همکاری براساس یادداشت‌های تفاهم دوجانبه متناسب با قانون اساسی و قانون جاری کشور پس از پایان ماموریت ائتلاف بین المللی در سپتامبر 2025 و اهمیت توانمندسازی نیروهای عراقی و استفاده از فناوری و تجهیزات فنی نوین تاکید کرد.

المحمداوی از هلند بابت موضعش علیه گروه تروریستی داعش و مشارکتش در پیمان ناتو با ارائه مشورت و کمک از طریق آموزش و تبادل تجربه تقدیر و تشکر کرد.

رئیس ستاد کل ارتش هلند نیز، عمق روابط دوجانبه و توانایی‌های نیروهای امنیتی عراق و رشد قابل توجه آنها و ثبات امنیتی عراق را تحسین کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا