
میدل ایست نیوز: عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر خارجه بحرین و فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان تلفنی گفتوگو کرد.
به گزارش خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، در این تماس تلفنی روند روابط برادرانه دو کشور و راههای تقویت همکاری دو جانبه و توسعه افقهای آن در زمینههای مختلف که پاسخگوی اهداف و آرمانهای مشترک دو کشور و دو ملت باشد، رایزنی کردند.
دو طرف در پایان علاوه بر تبادل نظر و رایزنی و هماهنگی مشترک میان دو کشور درباره مسائلی که شورای امنیت در حال بررسی آنهاست، درباره تحولات اوضاع منطقه و تداوم حملات ایران به کشورهای شورای همکاری و تلاشهای جاری برای حفاظت از دریانوردی در منطقه و پیامدهای بسته شدن تنگه هرمز توسط ایران بر امنیت انرژی و زنجیرههای تامین و اقتصاد جهانی گفتوگو کردند.

