قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا ایران در اطلاعیهای خبر داد که به خاطر بدعهدی و پیمانشکنی امریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهمنامه پایان جنگ و نقض بیوقفه و مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، تنگه هرمز بسته شده است.
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.