
میدل ایست نیوز: پس از لغو ممنوعیت صادرات لبنان به عربستان، نواف سلام نخست وزیر لبنان برای مشارکت در صادرات اولین محموله از بندر بیروت به مقصد بندر جده، به این بندر رفت.
به گزارش الحدث، وی گفت که لبنان به عمق روابط تاریخی خود با عربستان افتخار میکند.
سلام افزود که از امروز به بعد اجازه نخواهیم داد که لبنان آغازگر هرگونه خسارت به برادران عرب خود باشد بلکه شریکی در امنیت و ثبات آنها خواهد بود.
در این خصوص فهد الدوسری سفیر عربستان در لبنان نیز گفت که تصمیم ازسرگیری صادرات تایید کننده حمایت عربستان از ثبات لبنان و حاکمیت آن است.
در 13 ژوئن محمد بن سلمان نخست وزیر و ولیعهد عربستان ممنوعیت صادرات لبنان به این کشور را لغو کرد.



