سیاسی

اسرائیل تعداد نیروهای خود در لبنان را کاهش می‌دهد

رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی تعداد نیروهای خود در جنوب لبنان را کاهش می‌دهد.

میدل ایست نیوز: رادیو ارتش اسرائیل امروز شنبه اعلام کرد که ارتش تعداد نیروهای خود در جنوب لبنان را کاهش خواهد داد.

به گزارش الجزیره، براساس گزارش رادیو ارتش اسرائیل، ارتش بخشی از تیپ‌های پیاده را خارج خواهد کرد و مجددا آمادگی خود را افزایش خواهد داد.

رادیو ارتش اسرائیل اشاره کرد که ارتش به زودی تیپ‌های مستقر در نوار غزه و جنوب لبنان را جابجا خواهد کرد.

روز گذشته دولت لبنان و اسرائیل در واشنگتن و در حضور مارکو روبیو وزیر خارجه امریکا، به توافق رسیدند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا