سیاسی

ستاد عملیات مشترک: عملیات ضد تروریستی اخیر در دیالی، کاملا عراقی بود

فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق تاکید کرد که عملیات اخیر نیروهای امنیتی علیه عاملان حمله تروریستی در منطقه العظیم دیالی کاملا عراقی و به دستور فرمانده کل نیروهای مسلح بود.

میدل ایست نیوز: فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق اعلام کرد که عملیات قصاص عاملان حمله تروریستی در منطقه العظیم دیالی کاملا عراقی بود.

«تحسین الخفاجی»، سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق در گفت وگویی با خبرگزاری رسمی عراق (واع) گفت: عملیات قصاص عاملان حمله تروریستی در منطقه العظیم دیالی کاملا عراقی و به دستور فرمانده کل نیروهای مسلح عراق بود.

وی افزود: برای این عملیات و پس از دستور فرمانده کل نیروهای مسلح به دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی مبنی بر لزوم پیگیری و تعقیب عناصر عاملان حمله تروریستی در العظیم، به دقت از قبل برنامه ریزی شده بود.

الخفاجی ادامه داد: در دوره ای کوتاه توانستیم طبق داده های اطلاعاتی دستگاه امنیتی عراق از طریق فرماندهی نیروی هوایی از تروریست ها انتقام بگیریم.

نیروهای امنیتی عراق در 29 ژانویه 2022 و طی سه حمله هوایی به مواضع تروریست ها در دیالی، 9 تن از آنها را که عامل حمله تروریستی و شهادت 11 ارتشی عراق بودند، به هلاکت رساندند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا