خبر اولسیاسی

حمله هواداران صدر به دفتر جریان حکمت ملی و حزب الدعوه + فیلم

منابع محلی عراقی خبر دادند که تظاهرات کنندگان وابسته به جریان صدر، به برخی دفاتر نیروهای چارچوب هماهنگی و به طور خاص جریان حکمت ملی و حزب الدعوه حمله کردند.

میدل ایست نیوز: منابع محلی عراقی خبر دادند که تظاهرات کنندگان وابسته به جریان صدر، به برخی دفاتر نیروهای چارچوب هماهنگی و به طور خاص جریان حکمت ملی و حزب الدعوه حمله کردند.

پایگاه خبری السومریة نیوز تأکید کرد که دفتر جریان حکمت ملی عراق در شهر کوت در استان واسط، دفتر عالیه نصیف، نماینده پارلمان عراق در دو شهر الحریه و الکاظمیه، دفتر احمد سلیم الکنانی، دیگر نماینده پارلمان در الزعفرانیه توسط تظاهرات‌کنندگان که هواداران مقتدی صدر هستند بسته شد.

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان صدری همچنین به دفتر جریان حکمت ملی در منطقه ابودشیر الدوره در جنوب بغداد، دفتر حزب الدعوه در الزعفرانیه و مقر جریان حکمت ملی عراق در استان بصره و نیز به دفتر شبکه الفرات در بصره حمله کردند.

در ساعات پایانی شب گذشته، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق، با انتشار بیانیه ای به مناسبت آغاز سال جدید هجری، از همگان خواست که «حکمت پیشه کنند».

الکاظمی در بیانیه خود نوشت: «در آغاز ماه محرم الحرام، تقدس این ماه را به همگان یادآور می‌شویم و از همه می‌خواهیم که حکمت پیشه کنند و از خداوند نعمت مهرورزی و ثبات را طلب می‌کنیم».

همزمان هواداران صدر فراخوانی را برای تظاهرات علیه دستگاه قضائی عراق داده اند که قرار است امروز برگزار شود.+

منبع
السومریة نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا