اجتماعی

ستاد عملیات مشترک از ایمن سازی تمامی عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد

ستاد عملیات مشترک از طرح امنیتی زیارتی برای زائران در تمام عتبات عالیات خبر داد.

میدل ایست نیوز: فرماندهی عملیات مشترک، امروز یکشنبه از افتتاح دو ستاد کنترل در دو استان برای تامین امنیت زائران اربعین خبر داد و اشاره کرد که برنامه زیارت اربعین همه عتبات عالیات را شامل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، سرلشکر «تحسین الخفاجی» سخنگوی ستاد عملیات مشترک با بیان این که فرماندهی به زودی برنامه‌های امنیتی خدماتی ویژه زیارت اربعین را آغاز خواهد کرد، افزود: «نیروهای شرکت کننده علاوه بر طرح امنیتی و محاصره؛ امنیت، اطلاعات و حریم هوایی را نیز فراهم کرده‌اند».

وی با اشاره به این که «طرح خدمات زیارتی، تمام وزارتخانه های دولتی را بسیج کرد» گفت: «برخی اقدامات برای تامین امنیت و تسهیل تردد زائران کربلا انجام شده است».

الخفاجی با اشاره به این که در محاسبات برنامه خود عتبات عالیات در شهرهای کاظمین، کربلا، نجف و سامرا را قرار داده‌اند و در آنجا اقدامات امنیتی و خدماتی انجام می‌شود، افزود: «نیروهای امنیتی ما در همه مناطق حضور دارند».

سخنگوی ستاد عملیات مشترک گفت که نیروهای مهندسی نظامی پل‌های پیاده نظام اضافی، یکی در نعمانیه و دیگری در المسیاب، ساخت و دو مقر کنترل یکی در نجف و دیگری در بابل را افتتاح کرد، توضیح داد: «نیروهای ما در انتقال زائران مشارکت می‌کنند».

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا