اقتصادی

درخواست پاکستان از عربستان برای تسهیل پرداخت هزینه‌های معوقه نفتی

پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد که خواستار کمک مالی از عربستان از جمله افزایش تسهیل پرداخت هزینه های معوقه نفتی توسط ریاض تا سقف 2.4 میلیارد دلار در سال است.

میدل ایست نیوز: پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد که خواستار کمک مالی از عربستان از جمله افزایش تسهیل پرداخت هزینه های معوقه نفتی توسط ریاض تا سقف 2.4 میلیارد دلار در سال است.

به گزارش «الخلیج آنلاین»،«اسحاق دار» وزیر دارایی پاکستان در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی محلی «سماء» گفت: در مورد دو موضوع کمک های مالی و تسهیل پرداخت های نفتی با وزیر دارایی عربستان گفت وگو کرده است و واکنش های مثبتی در این زمینه وجود دارد. عربستانی ها گفتند که از ما حمایت می کنند.

به گزارش «رویترز» وزیر دارایی پاکستان گفت که دولت بدون تعیین چارچوب زمانی برای دریافت این کمک ها، با مقامات عربستان در تماس است.

اسحاق دار گفت که اسلام آباد در حال بررسی خرید نفت ارزان از روسیه است و در اکتبر گذشته این موضوع را با مقامات وزارت امور خارجه آمریکا در میان گذاشته است و افزود که مقامات آمریکایی از تشکیل کمیته ای وابسته به گروه هفت برای قیمت گذاری فرآورده های نفتی روسیه اطلاع داده اند و سقف قیمتی تعیین خواهد شد.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا