اجتماعیخبر اول

سران و شخصیت‌های عراقی راه یابی عراق به فینال جام ملت‌های خلیج را تبریک گفتند

مقامات و سران عراق پیروزی تیم ملی فوتبال عراق در مقابل تیم ملی قطر در جریان مسابقات جام ملت های خلیج در بصره را تبریک گفتند.

میدل ایست نیوز: مقامات و سران عراق پیروزی تیم ملی فوتبال عراق در مقابل تیم ملی قطر در جریان مسابقات جام ملت های خلیج در بصره را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، راه یابی تیم ملی عراق به مرحله فینال جام ملت های خلیج را تبریک گفت.

محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق نیز ضمن تبریک این پیروزی به تیم ملی و مردم عراق، برای این تیم در بازی فینال آرزوی موفقیت کرد.

عبداللطیف رشید، رئیس جمهوری عراق نیز در توئیتی پیروزی تیم ملی عراق و راه یافتن این تیم به مسابقات جام ملت های خلیج را تبریک گفت و برای این تیم، موفقیت بیشتر و برای ملت عراق خرسندی پایدار را آرزو کرد.

محسن المندلاوی، نائب رئیس اول و شاخوان عبدالله، نائب رئیس دوم پارلمان عراق نیز به صورت جداگانه پیروزی تیم ملی عراق در مقابل قطر را تبریک گفتند.

سید عمار الحکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، ثابت محمد العباسی، وزیر دفاع عراق و نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون از دیگر شخصیت هایی بودند که پیروزی تیم ملی عراق و راه یابی آن به مرحله فینال را تبریک گفتند و برای این تیم در مرحله فینال آرزوی موفقیت کردند.

تیم ملی عراق با شکست 2 بر یک تیم ملی قطر به فینال مسابقات جام ملت های خلیج راه یافت.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا