سیاسی

پروازهای فرودگاه حلب به دمشق و لاذقیه منتقل شد

هواپیمایی سوریه اعلام کرد پرواز هایی که قرار بود در فرودگاه حلب بنشیند، به فرودگاه های بین المللی دمشق و لاذقیه منتقل شد.

میدل ایست نیوز: هواپیمایی سوریه اعلام کرد پرواز هایی که قرار بود در فرودگاه حلب بنشیند، به فرودگاه های بین المللی دمشق و لاذقیه منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) وزارت حمل و نقل سوریه روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد در پس حمله دشمن اسرائیلی به فرودگاه بین المللی حلب که موجب تخلیه کارکنان آنجا شد، تمامی پرواز های برنامه ریزی شده که قرار بود در این فرودگاه بنشیند، به فرودگاه بین المللی دمشق و فرودگاه بین المللی لاذقیه منتقل شد.

این وزارتخانه از مسافران این پرواز ها خواست تا امور مربوط به سفر و حمل و نقل و برنامه پروازهای خود را با شرکت های هواپیمایی و دفاتر مربوطه هماهنگ کنند.

وزارت حمل و نقل سوریه همچنین تاکید کرد کارکنانش شروع به ارزیابی خسارات وارده به فرودگاه بین المللی حلب کرده اند تا با همکاری شرکات های ملی مربوطه اقدام به اصلاح آن کنند.

صبح امروز یک مقام نظامی تأکید کرد که در ساعت 2:07 دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه 7 مارس) دشمن اسرائیلی در حمله‌ای هوایی از سمت دریای مدیترانه و غرب لاذقیه فرودگاه حلب را هدف قرار داد.

این گزارش افزوده که این حمله باعث خسارت مادی در فرودگاه و از کار افتادن آن شده است.

اسرائیل تاکنون چندین بار مواضعی را در سوریه بمباران کرده و این حملات چند بار باعث از کار افتادن فرودگاه‌های دمشق و حلب شده است.

منبع
سانا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا