اقتصادیخبر اولسیاسی

فرصت‌های سرمایه‌گذاری عربستان در امریکای لاتین

تیم سعودی سفر خود به امریکای لاتین را با هدف دیدار با برخی از مقامات در چارچوب کمپین «سرمایه‌گذاری در عربستان» آغاز کرد.

میدل ایست نیوز: تیم سعودی سفر خود به امریکای لاتین را با هدف دیدار با برخی از مقامات در چارچوب کمپین «سرمایه گذاری در عربستان» آغاز کرد.

به گزارش «الخلیج آنلاین» وزارت سرمایه گذاری عربستان روز چهارشنبه اعلام کرد تیم «سرمایه گذاری در عربستان» در این سفر به دنبال بررسی زمینه های همکاری مشترک در امریکای لاتین و منطقه کارائیب و امریکای جنوبی خواهد بود.

این وزارتخانه در بیانیه خود نوشت: عربستان و امریکای لاتین فرصت های سرمایه گذاری امیدوار کننده ای در بخش های کلیدی مانند گردشگری، املاک، معدن و کشاورزی دارند.

در این بیانیه آمده است: تیم وزارت سرمایه گذاری عربستان تلاش می کند تا زمینه های همکاری مشترک را از طریق مشارکت در کمپین «سرمایه گذاری در عربستان» در امریکای لاتین و منطقه کارائیب و امریکای جنوبی کشف کند.

سرمایه گذاری های خارجی یکی از عوامل تحول اقتصادی عربستان به سمت تغییرات مثبت پایدار در این کشور است.

عربستان به دنبال حرکت پیشرو در اقتصاد داخلی و بومی سازی فناوری و دانش و سرمایه گذاری در بخش ها و بازار های جهانی از طریق ایجاد شرکت های راهبردی و انجام برخی از اقدامات مؤثر در تحقق اهداف چشم انداز 2030 است.

عربستان 212 فرصت سرمایه گذاری صنعتی را توسط پلتفرم «سرمایه گذاری در عربستان» در اختیار سرمایه گذاران قرار داده است.

وزارت سرمایه گذاری عربستان سازوکار تقویت جذب سرمایه گذاری منطقه ای و جهانی در این کشور را از طریق مشارکت با کشورهای مختلف و تشویق به سرمایه گذاری متقابل و نیز توسعه فضای سرمایه گذاری و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران راهبری می کند.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا