سیاسی

هلاکت سرکرده باند مسلح لبنانی در بعلبک

ارتش لبنان در بیانیه ای از کشته شدن سرکرده یک باند مسلح متهم به مشارکت در قتل 3 سرباز در یک عملیات امنیتی در شرق این کشور خبر داد.

میدل ایست نیوز: ارتش لبنان در بیانیه ای از کشته شدن سرکرده یک باند مسلح متهم به مشارکت در قتل 3 سرباز در یک عملیات امنیتی در منطقه حورتعلا در بعلبک در شرق این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان فرماندهی ارتش لبنان شب گذشته در بیانیه خود اعلام کرد که متهم تحت تعقیب به نام ز.م در جریان درگیری با یگان ویژه اطلاعات ارتش کشته شد.

ارتش لبنان خاطرنشان کرد که فرد کشته شده متهم به مشارکت در تیراندازی به یک گشت اداره اطلاعات در جریان عملیات ضربتی در فوریه گذشته است که علاوه بر قاچاق مواد مخدر و سرقت منجر به کشته شدن 3 سرباز شد.

در این بیانیه آمده است: در پی کشته شدن سرکرده باند، نیروهای ارتش لبنان بیمارستانی که فرد کشته شده به آن منتقل شد را محاصره کردند و برخی از اعضای باند مسلح اقدام به تیراندازی در داخل بیمارستان کرده و قصد گروگان گرفتن شهروندان را داشتند که منجر به درگیری با آنها شد.

ارتش لبنان در بیانیه خود تاکید کرد که تعدادی از اعضای این باند دستگیر و مقادیری سلاح، مهمات و ادوات نظامی کشف و ضبط شد.

منطقه بعلبک در شرق لبنان معمولا شاهد درگیری بین افراد مسلح و ارتش است و باندهای مسلح مختلفی در این منطقه فعال هستند که مهمترین آنها باندهای سرقت خودرو و خرید و فروش مواد مخدر است.

منبع
خبرگزاری لبنان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا