اقتصادیسیاسی

سرمایه‌گذاری 3.7 میلیون یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از اقتصاد لبنان

اتحادیه اروپا اعلام کرد که 3.7 میلیون یورو برای حمایت از اقتصاد سبز و چرخشی در لبنان اختصاص داده است.

میدل ایست نیوز: اتحادیه اروپا امروز جمعه اعلام کرد که 3.7 میلیون یورو برای حمایت از اقتصاد سبز و چرخشی از طریق پروژه CIRCULAR 2 در لبنان اختصاص داده است.

به گزارش آناتولی، در مراسمی در بیروت جلسه گفت وگویی درخصوص استانداردهای لازم برای دریافت حمایت اروپا توسط شرکت ها، برگزار و پیشنهادهایی در این باره مطرح شد.

اتحادیه اروپا توضیح داد که سازمان توسعه صنعتی ملل متحد با شراکت با وزارت صنعت، اقتصاد، بازرگانی، محیط زیست و دارایی با همکاری با انجمن صنعتکاران لبنان و اتحادیه اتاق های بازرگانی، صنعت و کشاورزی، پروژه ای به ارزش 3.7 میلیون یورو برای حمایت از اقتصاد سبز و چرخشی در لبنان اجرا خواهد کرد.

اتحادیه اروپا افزود که هدف از این پروژه همکاری با بیش از 50 سازمان صنعتی است که در زمینه غذا و نوشیدنی برای ایجاد انگیزه درخصوص تولید سبز و چرخشی در لبنان فعال اند.

انتظار می رود این پروژه تاثیر بسزایی بر اقتصاد لبنان داشته باشد و به تامین شغل های جدید و افزایش رقابت در بازارهای جهانی کمک کند.

در بیانیه صادر شده پس از مراسمی که در این خصوص در بیروت برگزار شده، آمده است، این پروژه از طریق کاهش زباله، آلودگی و تشویق به استفاده از منابع تجدیدپذیر انرژی و منابع سبز تأثیر مثبت بر محیط زیست در لبنان خواهد گذاشت.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا