سیاسی

نیروی ویژه ضد تروریسم بریتانیا در راه عراق

نیروی ویژه ضد تروریسم بریتانیا برای ارائه کمک در آموزش نیروهای «لشکر طلایی» وابسته به دستگاه مبارزه با تروریسم عراق عازم این کشور می شود.

میدل ایست نیوز: طبق اعلام روزنامه میرر، نیروی ویژه ضد تروریسم بریتانیا برای ارائه کمک در آموزش نیروهای «لشکر طلایی» وابسته به دستگاه مبارزه با تروریسم عراق عازم این کشور می شود.

این روزنامه بریتانیایی روز گذشته در گزارشی نوشت که ماموریت نیروی ضد تروریسم بریتانیا، ارائه کمک به نیروهای عراقی در سرکوب داعش و شناسایی هسته های این سازمان تروریستی است.

این گزارش اشاره کرده که از نیروی ویژه بریتانیا برای کمک به نیروی زبده لشکر طلایی عراق برای مبارزه با شبکه های داعش دعوت شده است.

این گزارش به نقل از ژنرال عبدالوهاب الساعدی، فرمانده دستگاه مبارزه با تروریسم عراق، نوشته است: ما حضور یک تیم جدید از کارشناسان ضد تروریسم بریتانیایی را برای کمک در زمینه آموزش نیروهایمان در اینجا هماهنگ کرده ایم.

این اظهارات الساعدی پس از هشدار هفته گذشته وی مبنی بر کشف نقشه داعش برای حمله به اجتماعی عمومی در بریتانیا بود.

بر اساس این گزارش، سرنخ هایی کشف شد که نشان می داد داعش در عراق با افرادی در بریتانیا برای حمله خود هماهنگ است.

این گزاش افزوده که تحقیقات پیرامون تهدید پیش روی بریتانیا نشان می دهد که این کشور در کنار فرانسه، آلمان و بلژیک، هدف نخست داعش در اروپاست.

این روزنامه همچنین نوشت که بریتانیا در هفته های آینده در آموزش کماندوهای عراقی برای شناسایی هسته های داعش مشارکت خواهد کرد.

منبع
میرور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا