اجتماعی

واکنش اتحادیه موسیقی مصر به برگزاری کنسرت جنجالی در اهرام

سخنگوی اتحادیه موسیقی مصر نسبت به جنجال های مربوط به لغو کنسرت خواننده رپ امریکایی واکنش نشان داد.

میدل ایست نیوز: محمد عبدالله، سخنگوی اتحادیه موسیقی مصر پیرامون جنجال های مربوط به لغو کنسرت تراویس اسکات، خواننده رپ امریکایی که قرار است 27 جولای در محوطه اهرام مصر برگزار شود، واکنش نشان داد.

به گزارش «القاهره 24» عبدالله گفت: صلاحیت صدور مجوز کنسرت تراویس اسکات، ابتدا از سوی مراجع ذیصلاح امنیتی و سپس موافقت اتحادیه موسیقی است.

وی افزود که تاکنون موافقت مقامات امنیتی برای برگزاری این مراسم در تاریخ مشخص شده صورت نگرفته است.

عبدالله ادامه داد: مجوز برای برگزاری مراسم توسط اتباع خارجی مشروط به تایید مراجع ذیربط امنیتی و سپس موافقت اتحادیه موسیقی است و در صورت امتناع مقامات امنیتی از برگزاری کنسرت، اتحادیه بلافاصله مجوز کنسرت را لغو می کند.

وی افزود: اتحادیه موسیقی منتظر مقام امنیتی و موضع اش برای برگزاری این مراسم است و پس از آن تصمیم اتحادیه را در مورد مجوز برگزاری مراسم اعلام خواهیم کرد.

بسیاری از مخاطبان در شبکه های اجتماعی خواهان لغو کنسرت تراویس اسکات به دلیل پیشینه او شدند؛ چراکه او به عنوان یکی از حامیان سرسخت فراماسونری و سازمان افراسنتری که با هویت مصری و میراث فرهنگی مصر مخالف است، شناخته می شود.

همچنین تبلیغات مورد استفاده این خواننده امریکایی حاوی کدها و نمادهای فراماسونری است.

در کنسرت های گذشته او نیز رفتارهایی مانند انجام مناسک شیطانی و استفاده از مواد مخدر انجام شد که با آداب و رسوم و سنت های مصری در تضاد است.

منبع
القاهره 24

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا