سیاسی

دخالت ارتش پس از درگیری فیزیکی میان دو مهمان یک برنامه سیاسی در لبنان + فیلم

در پی درگیری فیزیکی میان یک شخصیت سیاسی و یکی از اهالی رسانه لبنان در پخش زنده یک گفت و گوی تلویزیونی ارتش لبنان برای بازگشت آرامش وارد عمل شد.

میدل ایست نیوز: در پی درگیری فیزیکی میان یک شخصیت سیاسی و یکی از اهالی رسانه لبنان در پخش زنده یک گفت و گوی تلویزیونی ارتش لبنان برای بازگشت آرامش وارد عمل شد.

به گزارش «الشرق الاوسط» پس از تعرض وئام وهاب، رئیس حزب «توحید عربی» و وزیر سابق لبنانی به سیمون ابوفاضل روزنامه نگار و سردبیر «الکلمه آنلاین» در برنامه «صار الوقت» که توسط مارسل غانم اجرا می شود، درگیری لفظی به درگیری فیزیکی تبدیل شد.

بحث بین دو میهمان بالا گرفته بود و پس از آنکه وهاب، یکی از شخصیت های سیاسی لبنانی نزدیک به نظام سوریه، فنجان آب روی میز را به سمت ابوفاضل انداخت، این دو شخص با یکدیگر درگیر شدند.

همراهان وهاب که همراه او در استودیو بودند، بلافاصله وارد عمل شده و ابوفاضل را مورد ضرب و شتم قرار دادند. حراست استودیو نیز برای متفرق کردن جمعیت وارد شد.

مجری این برنامه در مورد این اتفاق اظهار نظری نکرده، اما تصمیم گرفته گفت و گو با هر میهمان را جداگانه کامل کند.

به گفته منابع حاضر در استودیو، از ارتش لبنان برای خروج ابوفاضل کمک خواسته شد.

وهاب پس از بازگشت به تریبون برنامه از میشل المر، مدیر کل شبکه ام تی وی، از برنامه و از ابوفاضل بابت اتفاقی که افتاده عذرخواهی کرد و گفت: ما آرزو داشتیم که ای کاش سخنان به این شکل بیان نمی شد تا این حوادث پیش نمی آمد.

 

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا