اقتصادی

تفاهم عربستان و فرانسه برای توسعه گردشگری ساحلی در دریای سرخ

سازمان دریای سرخ عربستان دو یادداشت تفاهم با بنیاد آلبرت دوم موناکو و باشگاه قایق های تفریحی موناکو برای توسعه گردشگری ساحلی در دریای سرخ امضا کرد.

میدل ایست نیوز: سازمان دریای سرخ عربستان دو یادداشت تفاهم با بنیاد آلبرت دوم موناکو و باشگاه قایق های تفریحی موناکو برای توسعه گردشگری ساحلی در دریای سرخ امضا کرد.

به گزارش «الشرق الاوسط» امضای این دو تفاهم نامه در چارچوب وظایف این سازمان است که به دنبال تنظیم فعالیت های کشتی ها و قایق های تفریحی و ترویج گردشگری و فعالیت های تفریحی دریایی است.

هدف تفاهم نامه با این بنیاد، توسعه سرمایه انسانی و مدیریت آینده، همکاری در طرح ها و پروژه های تحقیقاتی برای کشف راه حل های جدید برای چالش های جهانی، میزبانی رویدادهای مشترک و تبادل دانش و تجارب در زمینه های مورد علاقه بین دو طرف است.

تفاهم نامه با باشگاه فوق نیز به دنبال سازماندهی فعالیت های مشترک، همکاری در پروژه های تحقیقاتی مرتبط، و ابتکارات زیست محیطی برای تقویت شیوه های پایدار در دریای سرخ است.

محمد العسیری، سرپرست سازمان دریای سرخ عربستان گفت: هدف این دو تفاهم نامه بهبود همکاری با نهادهای دریایی جهانی، برای دستیابی به اهداف مان در توسعه بخش های دریایی و دریانوردی، تضمین حفاظت از محیط زیست طبیعی و تشویق گردشگری ساحلی در عربستان و توسعه اقتصادی آن است.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا