اقتصادیخبر اولسیاسی

السودانی: جاده توسعه دروازه‌ای برای بازاریابی جهانی است

نخست وزیر عراق اظهار داشت که پروژه جاده توسعه، شبکه حمل و نقل یکپارچه‌ای را فراهم می‌کند و دروازه‌ای برای بازاریابی جهانی محصولاتی است که در مسیر این پروژه تولید می‌شود.

میدل ایست نیوز: نخست وزیر عراق اظهار داشت که پروژه جاده توسعه، شبکه حمل و نقل یکپارچه ای را فراهم می کند و دروازه ای برای بازاریابی جهانی محصولاتی است که در مسیر این پروژه تولید می شود.

طبق بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق روز شنبه ریاست سومین جلسه کمیته عالی اجرای پروژه «جاده توسعه» را بر عهده داشت.

در این نشست میزان تأثیر پروژه های راه های بین المللی در دست اجرا در منطقه، بر پروژه جاده توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین درخصوص راهبرد کار پروژه و مدل اقتصادی ارائه شده توسط تیم مشاور برای عقد قرارداد گفت و گو شد.

السودانی در  این نشست به وزارتخانه های حمل و نقل و هیئت مشاوران دستور داد تا سازوکاری را برای عقد قرارداد با بانک جهانی برای مشارکت در ممیزی طراحی های پروژه که توسط مشاور ایتالیایی تهیه شده، آماده کنند.

نخست وزیر عراق بر ضرورت آغاز نخستین گام اجرایی پس از تدوین استراتژی ها و شفاف سازی ایده های پروژه برای کشورهای مشارکت کننده تاکید کرد.

وی همچنین بر اهمیت بازتاب تاثیر پروژه جاده توسعه بر جنبه های اقتصادی، صنعتی، خدماتی و اجتماعی فعالیت های مختلف در عراق تاکید کرد.

السودانی اظهار داشت که پروژه جاده توسعه شبکه حمل و نقل یکپارچه ای را فراهم می کند و دروازه ای برای بازاریابی جهانی محصولاتی است که در مسیر این پروژه تولید می شود.

منبع
نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا