اقتصادی

تصویب بودجه 67 میلیارد دلاری دبی

حاکم دبی بودجه این امارت برای سال های 2024 تا 2026 را با مجموع هزینه 246.6 میلیارد درهم (67.14 میلیارد دلار) تصویب کرد.

میدل ایست نیوز: محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نائب رئیس امارات، بودجه دبی برای سال های 2024 تا 2026 را با مجموع هزینه 246.6 میلیارد درهم (67.14 میلیارد دلار) تصویب کرد.

به گزارش «الخلیج آنلاین» به نقل از روزنامه اماراتی الخلیج، بودجه تصویب شده برای تحقق برنامه های دبی تنظیم شده و بر تصمیم این امارت به تداوم توسعه بخش های کارآفرینی و سرمایه گذاری و تشویق آن و نیز تحقق رفاه جامعه، پاسخ به خواسته های آنان و تحکیم جایگاه دبی به عنوان سرزمین فرصت ها و نوآوری ها تاکید دارد.

حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و مدیرعامل شورای این امارت گفت که این بودجه نقشه راه مالی برای تسریع در برنامه های دبی برای تقویت بخش های حیاتی و تاکید بر جایگاه اقتصادی جهانی آن است.

طبق اعلام عبدالرحمن صالح آل صالح، مدیرکل اداره مالی دبی، در این بودجه هزینه های سال مالی 2024 حدود 21.54 میلیارد دلار برآورد شده و انتظار می رود دبی درآمدی به میزان 24.67 میلیارد دلار داشته باشد.

گفتنی است حقوق و دستمزدها 26 درصد، کمک های مالی و حمایتی دولت 23 درصد و هزینه های جاری و اداری نیز 24 درصد از مجموع هزینه های دبی را تشکیل می دهد.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا