اقتصادی

افزایش 4 برابری تولید گاز عراق در 10 سال گذشته

مدیر کل شرکت گاز بصره گفت که در حال حاضر، میزان تولید گاز عراق به 950 میلیون فوت مکعب رسیده است.

میدل ایست نیوز: شرکت گاز بصره روز یکشنبه از افزایش تولید چهار برابری گاز با تکیه بر سازوکار و فناوری های نوین برای اجرای پروژه های خود خبر داد.

مرفا کاظم الاسدی، مدیر کل شرکت گاز بصره به خبرگزاری رسمی عراق (واع) گفت که برگزاری کنفرانس سرمایه گذاری گاز، فرصت مناسبی برای شرکت گاز بصره در راستای همکاری با مرکز تحقیق و توسعه وزارت نفت است.

الاسدی افزود که این کنفرانس در راستای آرمان های کشور و وزارت نفت و رویکردهای آن برای سرمایه گذاری گاز است؛ همچنین فضای مناسبی برای معرفی شرکت های فعال در این زمینه و بررسی پروژه های موجود برای سرمایه گذاری گاز مشعل (گاز احتراقی همراه نفت) است.

وی ادامه داد که میزان تولد شرکت گاز بصره از آغاز فعالیت خود در سال 2013، افزایش چهار برابری داشته به طوری که در حال حاضر، میزان تولید گاز عراق به 950 میلیون فوت مکعب رسیده است.

مدیرکل شرکت گاز بصره گفت که این شرکت عراقی، به علت همکاری با شرکت های خارجی «شل» و «میتسوبیشی» مطابق با معیارهای جهانی فعالیت می کند.

وی افزود که این شرکت، برای اجرای پروژه ها و مدیریت تولید، بر سازوکارها و فناوری های نوین تکیه کرده است.

مدیرکل شرکت گاز بصره ادامه داد که این کنفرانس فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی به کارشناسان و متخصصان و معرفی شرکت گاز بصره است.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا