خبر اولسیاسی

السودانی در روز پیروزی بر داعش: امروز درگیر جنگ سازندگی و مبارزه با فساد هستیم

نخست وزیر عراق گفت که مردم این کشور امروز در نبرد عمران و آبادانی، فساد ستیزی و ارائه خدمات در فضای با ثباتی هستند که به لطف فداکاری ها به دست آمده است.

میدل ایست نیوز: محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق روز یکشنبه دهم دسامبر به مناسبت یوم النصر (سالروز پیروزی عراق بر داعش) پیامی صادر کرد.

طبق بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، السودانی در پیام خود آورده است: در ششمین سالروز پیروزی بزرگ بر گروه های تروریستی داعش، این پیروزی بزرگ را که در آن مردم عراق به نیابت از جهان و بشریت توانستند داعش را شکست دهند، گرامی می داریم.

در این بیانیه آمده است: فداکاری های شهدای قهرمانانمان و فرماندهان که بدون فداکاری های بزرگ آنان آزادی، پیروزی و زندگی امن را نمی دیدیم، گرامی می داریم.

وی افزود: همچنین مقام زن عراقی و ایستادگی اش را ارج می نهیم و فراموش نمی کنیم که از تمامی دوستان و برادران که از عراق در جنگ با نیروی ظلم و تاریکی پشتیبانی کردند، تشکر کنیم.

این بیانیه می افزاید: همچنین به عملکرد قهرمانانه نیروهای مسلح عراق که مجهز به موضع مرجعیت عالی دینی و فتوای مبارک جهاد کفایی آیت الله العظمی سیستانی به سمت پیروزی ها حرکت کردند، افتخار می کنیم.

السودانی در پیام خود آورده است: مردم عراق امروز در نبرد عمران و آبادانی، فساد ستیزی و ارائه خدمات در فضای ثباتی است که به لطف آن فداکاری ها به دست آمده است.

منبع
نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا