سیاسی

شهادت 288 فلسطینی از 7 اکتبر در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که شمار شهدا در کرانه باختری از زمان اجرای عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر، به 288 تن رسیده است.

میدل ایست نیوز: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی توسط ارتش اسرائیل و شهرک نشینان آن در کرانه باختری از آغاز جنگ اسرائیل و فلسطین در 7 اکتبر به 288 نفر رسیده است.

به گزارش «آناتولی» بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در روز شنبه (16 دسامبر) از شهادت «حمزه ابراهیم محمد بشکار» جوان 30 ساله با گلوله های ارتش اسرائیل در نزدیکی شهر «حواره» خبر داد.

وزارت بهداشت جزئیات چگونگی شهادت این جوان را اعلام نکرد اما خبرنگار شهر «نابلس» خبر داد که شهادت این فلسطینی در شامگاه جمعه بوده است.

جسد شهید فلسطینی که گمان می رود قصد حمله با سلاح سرد را داشته، در دست ارتش اسرائیل است.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری از 7 اکتبر به 288 تن و شمار زخمی ها به 3 هزار و 430 تن رسیده است.

از طرفی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی خبر داد که شمار بازداشتی ها پس از بازداشت 16 تن در 24 ساعت گذشته در تعدادی از استان ها، به 4 هزار و 520 تن رسیده است.

ارتش اسرائیل همزمان با جنگ مداوم و پیوسته در نوار غزه از 7 اکتبر عملیات خود را در شهرهای کرانه باختری تشدید می کند.

تا کنون جنگ اسرائیل در نوار غزه 18 هزار و 800 شهید و 51 هزار زخمی که اکثر آنان کودکان و زنان هستند در پی داشته و زیر ساخت ها و فاجعه انسانی بی سابقه ای بر جای گذاشته است.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا