سیاسی

دبیرکل اتحادیه عرب:
هدف اسرائیل نابودی امکانات حیاتی در غزه است

دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد که جنگ وحشیانه ای که اسرائیل علیه غیرنظامیان در غزه آغاز کرده، به روشنی نشان دهنده طرحی شیطانی در اهداف و مقاصد آن است.

میدل ایست نیوز: احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد که جنگ وحشیانه ای که اسرائیل علیه غیرنظامیان در غزه آغاز کرده، به روشنی نشان دهنده طرحی شیطانی در اهداف و مقاصد آن است.

به گزارش «اسکای نیوز» ابوالغیط در سخنرانی خود در سی و یکمین دور  کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای غرب آسیا در مقر اتحادیه عرب گفت: هدف اشغالگران اسرائیلی آنگونه که ادعا می کنند، حذف حماس نیست بلکه هدف آنان حذف یک جامعه و نابودی امکانات حیاتی در نوار غزه برای زمانی طولانی است.

وی تاکید کرد که این همان اهداف عملیات اسرائیل است که دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست.

ابوالغیط ادامه داد: هدف از این طرح شیطانی تنها حذف مسئله فلسطین با جدا کردن مردم از سرزمینشان است، چه با نابودی ساختارهای حیاتی این سرزمین و چه با کوچاندن اجباری آنان اما چنین چیزی تحقق نخواهد یافت.

وی همچنین گفت که فرماندهان ارتش اسرائیل از اعلام این اهداف ابایی ندارند و به صراحت می گویند که در آینده کشوری به نام فلسطین وجود نخواهد داشت.

دبیرکل اتحادیه عرب اظهار داشت که هر روز جدیدی از این جنگ ما را از راه حل «دو کشوری» که مورد قبول فلسطینیان، کشورهای عربی و جهان به استثنای اسرائیل است، دور خواهد ساخت.

منبع
اسکای نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا