سیاسی

واکنش تهران به شهادت مستشار ایرانی در سوریه

سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به شهادت مستشار ایرانی در سوریه گفت که ایران حق خود را برای اتخاذ تدابیر لازم و پاسخ به این اقدام در زمان و مکان مناسب محفوظ می‌داند.

میدل ایست نیوز: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اقدام تروریستی عصر امروز اسرائیل در به شهادت رساندن سید رضی موسوی از مستشاران ایرانی، در منطقه مسکونی زینبیه دمشق را به شدت محکوم کرد.

براساس بیانیه وزارت خارجه ایران، کنعانی، این جنایت اسرائیل را اقدامی متجاوزانه و تروریستی دانست و افزود: این اقدام رذیلانه و ناجوانمردانه، نشانه آشکار دیگری از ذات و ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی است.

کنعانی افزود: رژیم صهیونیستی در طول حیات منحوس خود، با نقض مکرر و مداوم مقررات و هنجارهای بین‌المللی، مرتکب انواع جنایات شده و امروز نیز اقدام تروریستی بزدلانه و تجاوزکارانه ای را مرتکب شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران شهادت این شهید را به ملت بزرگ ایران، سپاه پاسداران و خانواده محترم آن شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران حقوق خود را برای اتخاذ تدابیر لازم و پاسخ به این اقدام در زمان و مکان مناسب محفوظ می‌داند.

پیش از این روابط عمومی سپاه ایران در بیانیه ای اعلام کرد که سید رضی موسوی از همرزمان شهید سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.

همچنین بخوانید

جزئیات شهادت مستشار ایرانی در حمله اسرائیل به زینبیه

منبع
وزارت خارجه ایران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا