اقتصادی

امضای 7 یادداشت همکاری اقتصادی میان عربستان و تونس

عربستان و تونس 7 یادداشت همکاری اقتصادی در زمینه های مختلف امضا کردند.

میدل ایست نیوز: وزیر صنعت و منابع معدنی عربستان از امضای 7 یادداشت همکاری در زمینه های اقتصادی مختلف از جمله صنعت، گردشگری و آب و هوایی با تونس خبر داد.

به گزارش «آناتولی» بندر الخریف وزیر صنعت و منابع معدنی عربستان سه شنبه (26 دسامبر) گفت که 7 یادداشت همکاری در زمینه های صنعتی، محیط زیست، گردشگری و تحقیقات علمی کشاورزی، هواشناسی، آب و هوایی، آب و اشتغال را در جهت گشایش افق های وسیع تر همکاری با تونس امضا کردیم.

الخریف از برگزاری کنفرانس مشترک تونس و عربستان که فردا چهارشنبه در تونس برگزار می شود استقبال کرد.

در بیانیه وزارت اقتصاد و برنامه ریزی تونس نیز آمده است که انتظار می رود کمیته مشترک عربستان و تونس به امضای شماری از توافق نامه های همکاری مشترک در بخش های مختلف منجر شود.

این بیانیه افزود که شماری از نمایندگان وزارتخانه ها، ساختارهای دولتی، نهادهای مالی و تجار و مقامات شرکت های عربستانی فعال در بخش های مختلف وزیر صنعت و منابع معدنی عربستان را در سفر به تونس همراهی کردند.

دور یازدهم نشست کمیته مشترک عربستان و تونس سه شنبه (26 دسامبر) با نظارت وزیر مسئول پیشبرد وزارت اقتصاد و برنامه ریزی تونس و وزیر صنعت و منابع معدنی عربستان آغاز شد.

بر اساس گزارش های رسمی تونس با حجم مبادلات تجاری 310 میلیون دلاری در سال، پانزدهمین شریک تجاری عربستان در میان کشورهای عربی به شمار می آید.

دور دهم این اجلاس در اواخر آوریل 2019 در ریاض برگزار شد.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا