سیاسی

صدور حکم حبس برای 25 عضو داعش در ترکیه

قوه قضائیه ترکیه برای 25 فرد مظنون به عضویت در سازمان تروریستی داعش که قصد حمله به کنیسه‌ها و کلیساهای ترکیه را داشتند، حکم حبس صادر کرد.

میدل ایست نیوز: قوه قضائیه ترکیه امروز چهارشنبه (3 ژانویه) برای 25 فرد مظنون به عضویت در سازمان تروریستی داعش که قصد حمله به کنیسه ها و کلیساهای ترکیه را داشتند، حکم حبس صادر کرد.

به گزارش «آناتولی» تیم مبارزه با تروریسم استانبول 32 مظنون که قصد اجرای عملیات تروریستی و حمله به کنیسه ها و کلیساها داشتند را دستگیر کرد.

پس از پایان یافتن اقدامات رسمی و قانونی در اداره امنیت این افراد به دادگاه تحویل داده شدند که حکم حبس 25 تن از آنان صادر شد.

دو تن از این متهمان برای اخراج از کشور به مراجع مربوطه تحویل داده شدند و 5 تن دیگر تحت نظارت قضایی در آمدند که یکی از این افراد مورد حصر خانگی قرار گرفت.

نتیجه تحقیق های به عمل آمده نشان می دهد که این 32 مظنون ازجمله سه تن از فرمانده های سازمان تروریستی داعش، در حال رصد و عکس برداری برای اجرای عملیات تروریستی علیه عبادتگاه های مسیحیان و یهودیان در استانبول بودند.

پیش از این ترکیه 32 فرد مظنون از جمله 3 مسئول در گروه تروریستی داعش که آماده حمله به معابد، کلیساها و سفارت عراق در آنکارا بودند را بازداشت کرد.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا