اجتماعی

جام ملت‌های آسیا
سرمربی فلسطین: بازیکنان با پیگیری اخبار جنگ تمرکز خود را از دست می دهند

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین اعلام کرد حفظ تمرکز تیم در زمانی که اسرائیل به تجاوزهای خود در نوار غزه ادامه دهد سخت است.

میدل ایست نیوز: مکرم دبوب سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین گفت که حفظ تمرکز تیم در زمانی که اسرائیل به تجاوزهای خود در نوار غزه ادامه دهد سخت است اما حضور آنها در جام ملت های آسیا فرصتی را فراهم می کند تا به جهان نشان دهند که «فلسطین وجود دارد».

به گزارش «الجزیره» دبوب در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم ملی فوتبال ایران گفت که بازیکنان قبل و بعد از تمرین و حتی در مسیر رفتن به تمرین ها پیگیر اخبار جنگ هستند.

وی افزود: «تمرکز ما بر اخبار و اتفاق های جاری جنگ است اما با وجود این نیاز داریم پیغامی را به تمام جهان برسانیم. ما به عنوان سفیر فوتبال فلسطین و فلسطینی ها مسئولیت بزرگی داریم».

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین در پایان گفت که ملت فلسطین شایسته آزادی و زندگی بهتری است. حضور تیم ملی فوتبال فلسطین و آنچه که طی این بازی ها ارائه می دهند باید برای جهان حاوی این پیام است که فلسطین وجود دارد.

از طرفی کاپیتان تیم ملی فلسطین اعلام کرد که توقف فعالیت های ورزشی در غزه طی سه ماه گذشته بر بازیکنان که مجبور شدند به علت بمباران ها خارج از منطقه اردو بزنند تاثیر منفی گذاشته است.

تیم ملی فلسطین برای آمادگی جهت حضور در بازی های جام ملت های آسیا اردوی ده روزه خود را از 12 دسامبر در الجزائر آغاز کرده بود.

این تیم قرار است امروز به مصاف تیم ملی ایران برود.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا