سیاسی

حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری

رسانه رسمی لبنان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در حمله هوایی و توپخانه ای به ساختمان های مسکونی در شماری از شهرهای جنوب لبنان از بمب های فسفری استفاده کرده است.

میدل ایست نیوز: رسانه رسمی لبنان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در حمله هوایی و توپخانه ای به ساختمان های مسکونی در شماری از شهرهای جنوب لبنان از بمب های فسفری استفاده کرده است.

به گزارش «آناتولی» خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی با مسلسل از شهرک «مطله» به سمت شهرک «کفرکیله» با بمب های فسفری به این شهرک حمله کرد.

خبرگزاری رسمی لبنان خاطرنشان کرد که پیش از این در حمله رژیم صهیونیستی به شهرک «الطیبه» به یک مدرسه مقطع دبیرستان خسارت وارد شده و مدیر و کادر آموزشی مدرسه از تجاوزات ارتش رژیم اشغاگر در امان ماندند.

خبرگزاری مذکور اعلام کرد که در حمله پهپادی رژیم اشغالگر به یک اتاق مسکونی در محله «آبل القمح» در جنوب لبنان به این منطقه خسارت وارد نشده است.

خبرگزاری رسمی لبنان اشاره کرد که پهاد رژیم صهیونیستی به اطراف بازداشتگاه خیام در وادی العصافیر موشک پرتاب کرد و همچنین توپخانه این رژیم  از سمت «الطیبه»، تپه «العویضه» را بمباران کرد.

خبرگزاری مذکور ادامه داد که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی در ظهر امروز با دو موشک زمین به هوا به یکی از منازل غیرنظامیان در شهرک «طیر حرفا» حمله کردند که خسارت های زیادی برجای گذاشت.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا