اقتصادی

اتصال عراق به سامانه الکترونیکی 4 کشور عربی از طریق بانک اردن

بانک اردن از افتتاح شعبه در عراق خبر داد و بر اتصال عراق به سامانه بانکی الکترونیک با 4 کشور عربی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: صالح حماد، مدیرکل بانک اردن گفت که عراق، بازار سرمایه گذاری استراتژیکی دارد که دارای همه عناصر سرمایه گذاری موفق است، از این رو ما به حضور در این بازار که منجر به سرمایه گذاری مشترک میان عراق و اردن می شود، اهتمام داریم.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، وی توضیح داد که سرمایه گذاری های مشترک به محصولات و خدمات مالی ای نیاز دارد که همه نیازهای گروه های مختلف از جمله تاجران، سرمایه گذاران و شرکت ها را تامین کند.

حماد اشاره کرد که بانک اردن سعی دارد از طریق حضور در عراق، به نیازهای مشتریان چه از عراق یا اردن با استفاده از سامانه الکترونیکی در منطقه جهان عرب پاسخ دهد.

وی گفت که بانک اردن در بسیاری از کشورهای عربی از جمله عراق، فلسطین، بحرین و سوریه حضور دارد و اکنون در صدد افتتاح شعبه در عربستان است از این رو شاهد انسجام و تبادل تجاری میان این کشورها در سامانه الکترونیکی هستیم.

مدیرکل بانک اردن تصریح کرد که همکاری مشترکی با بخش بانکی عراق و رئیس بانک مرکزی وجود دارد و کنفرانس هایی در گذشته میان بخش بانکی اردن و بخش بانک عراق در زمینه ارتقای زیرساخت ها و خدمات الکترونیکی در عراق برگزار شده است.

وی اظهار داشت که بانک مرکزی عراق، تلاش های گسترده ای برای بهبود و توسعه بخش بانکی عراق انجام می دهد و به سرعت در حال رسیدن به کشورهای پیشرفته در زمینه خدمات رسانی است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا