اقتصادی

امضای قرارداد بین شرکت پست عراق و خطوط هوایی ترکیه

وزارت ارتباطات عراق از امضای قرارداد بین شرکت پست عراق و شرکت خطوط هوایی ترکیه در راستای فعال سازی بخش خدمات پستی سریع و تجارت الکترونیک خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزارت ارتباطات عراق از امضای قرارداد بین شرکت پست عراق و شرکت خطوط هوایی ترکیه در راستای فعال سازی بخش خدمات پستی سریع و تجارت الکترونیک خبر داد.

به گزارش «الفرات نیوز» وزارت ارتباطات در بیانیه ای اعلام کرد در راستای اجرای برنامه ها و راهبردهای وزارت ارتباطات برای ارائه بهترین خدمات پستی برای شهروندان و بر اساس دستورات هیام الیاسری وزیر ارتباطات کشور، زینب عبدالصاحب مدیر شرکت پست عراق و مدیر اجرایی شرکت خطوط هوایی ترکیه در عراق، قرارداد توافق شراکت را امضا کردند.

در بیانیه مذکور آمده است که این قرارداد در راستای آغاز افق های همکاری مشترک بین دو طرف در زمینه حمل و نقل مستقیم مرسولات پستی عراق از فرودگاه های کشور به ترکیه و از طریق خطوط هوایی ترکیه به کشورهای جهان و نیز گسترش شبکه حمل و نقل هوایی به 344 مقصد در سرتاسر جهان امضا شده است.

بر اساس بیانیه وزارت ارتباطات عراق، این قرارداد در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان، امکان فعال سازی خدمات پستی سریع و تجارت الکترونیک را فراهم می کند.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا