سیاسی

دیدار نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با مشاور رئیس امارات

مشاور دیپلماتیک رئیس دولت امارات و فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در سوریه پیرامون آخرین تحولات مربوط به بحران سوریه رایزنی کردند.

میدل ایست نیوز: انور قرقاش مشاور دیپلماتیک رئیس دولت امارات و گیر پدرسن فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در سوریه پیرامون آخرین تحولات مربوط به بحران سوریه رایزنی کردند.

به گزارش «الخلیج آنلاین» خبرگزاری امارات اعلام کرد که قرقاش و پدرسن درباره تلاش های دیپلماتیک جامعه جهانی و فرستاده سازمان ملل در راستای دستیابی به راه حل سیاسی که تضمین کننده پایان رنج های انسانی و تقویت کننده امنیت و ثبات در منطقه است، گفت وگو کردند.

مشاور دیپلماتیک رئیس دولت امارات در این دیدار بر حمایت امارات از تلاش های سازمان ملل پیرامون این پرونده تاکید کرد و گفت که راه حل سیاسی تنها راه برای دستیابی به توافقی است که موجب حفظ ثبات، یکپارچی و امنیت سوریه می شود و این کشور را به جایگاه اصلی خود در منطقه می رساند.

قرقاش تصریح کرد که در شرایط و چالش های موجود در منطقه چاره ای جز تداوم و افزایش تلاش ها برای دستیابی به پیشرفت در مسیر سیاسی در سوریه نیست.

از طرفی دیگر فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در سوریه درباره آخرین تحولات و تلاش های سازمان ملل برای حل بحران سوریه گفت وگو کرد.

پدرسن اعلام کرد که فعالیت های سیاسی در سوریه به بن بست رسیده است و با تداوم درگیری ها، این کشور نمی تواند اوضاع اقتصادی خود را بهبود ببخشد.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا