سیاسی

ریاض دیدار وزیر بازرگانی عربستان با مقام رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

خبرگزاری رسمی عربستان به نقل از «یک مقام رسمی» اخبار منتشرشده درباره دیدار وزیر بازرگانی این کشور با یک مقام رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

میدل ایست نیوز: خبرگزاری رسمی عربستان به نقل از «یک مقام رسمی» اخبار منتشرشده درباره دیدار وزیر بازرگانی این کشور با یک مقام رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

در گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس) آمده که این مقام، که نام وی برده نشده، «شایعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی درباره دیدار ماجد القصبی وزیر بازرگانی عربستان با یک مقام رژیم صهیونیستی» را بی اساس دانست.

این منبع افزود که فیلم پخش‌شده از حاشیه نشست وزرای بازرگانی سازمان تجارت جهانی در ابوظبی به دیدار القصبی با وزیر بازرگانی نیجریه پیش از افتتاح رسمی نشست مربوط می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این میان یک فرد به وزیر بازرگانی عربستان سلام کرد و خود را وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی معرفی کرد بدون آنکه القصبی شناخت قبلی از وی داشته باشد.

این منبع بر «موضع ثابت عربستان از مسئله فلسطین و حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر اقدامات خصمانه اسرائیل» تأکید کرده است.

روز گذشته خبرگزاری‌های «رویترز» و «فرانس پرس» از دیدار وزیر بازرگانی عربستان با نیر برکات، وزیر بازرگانی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بر اساس آنچه خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی نیر برکات وزیر تجارت رژیم صهیونیستی نقل کرده است، او در دیدار با همتای سعودی خود تصریح کرد به قدرت و توانایی دو طرف برای «تاریخ سازی در کنار هم» اطمینان دارد.

 

منبع
واس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا