اجتماعیاقتصادی

دو سفر یک بلیط، پویش معرفی جاذبه‌های گردشگری عربستان و قطر

عربستان سعودی و قطر پویش تبلیغاتی و برنامه‌های بی‌نظیری برای معرفی جاذبه‌های گردشگری خود در نظر گرفته‌اند.

میدل ایست نیوز: عربستان سعودی و قطر برای معرفی‌ جاذبه‌های گردشگری و تشویق گردشگران به بازدید از این کشورها طرحی تبلیغاتی را تدوین کرده‌اند که بر اساس آن گردشگران با خرید یک بلیط گردشگری می‌توانند از جاذبه های دو کشور بازدید کنند.

به گزارش الشرق، مقامات فعال در بخش گردشگری قطر از همکاری با سازمان گردشگری عربستان سعودی و راه‌اندازی پویشی تبلیغاتی تحت عنوان «اکتشاف دو برابری» به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری خبر دادند.

به گزارش الشرق، سازمان های گردشگری عربستان و قطر با شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برلین، به معرفی برجسته‌ترین جاذبه‌ها و مقاصد گردشگری هر دو کشور پرداختند و این نمایشگاه را فرصتی فوق‌العاده برای بازدیدکنندگان بین‌المللی دانستند.

مقامات سعودی و قطری با راه‌اندازی این پویش تلاش می‌کنند گردشگران را تشویق کنند با رزرو کردن یک سفر اکتشافی، بتوانند از برجسته‌ترین جاذبه‌های گردشگری، مراکز فرهنگی و مکان‌های تاریخی در  هر دو کشور بازدید کنند.

به گزارش الجزیره،احمد بن عقیل الخطیب وزیر گردشگری و رئیس هیئت مدیره سازمان گردشگری عربستان، در مراسم جشنی به مناسبت رسیدن به سطح میزبانی از 100 میلیون گردشگر در سال 2023، تصریح کرد: دستیابی به یکی از اهداف چشم انداز عربستان هفت سال زودتر و در نتیجه بالا بردن سقف آرزوها و بلندپروازی های کشور برای رساندن این تعداد به 150 میلیون گردشگر تا سال 2030 تحقق پیدا کرد.

منبع
الشرق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا