اجتماعیخبر اول

تیم ملی فوتبال عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد

تیم ملی فوتبال عراق در چهارمین دور رقابت‌های انتخابی آسیا برای جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 با نتیجه 5 بر صفر مقابل فیلیپین به پیروزی رسید.

میدل ایست نیوز: تیم ملی فوتبال عراق روز سه‌شنبه در چهارمین دور رقابت‌های انتخابی آسیا برای جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 با نتیجه 5 بر صفر مقابل فیلیپین به پیروزی رسید.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عراق در چهارمین دور رقابت‌های انتخابی آسیا برای جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 برابر فیلپین قرار گرفت.

گل اول عراق در این مسابقه توسط ایمن حسین در دقیقه 14 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سپس امیر العماری در دقیقه 30 گل دوم را به ثمر رساند و 6 دقیقه بعد هم ایمن حسین گل سوم عراق را وارد دروازه حریف کرد.

زیدان اقبال در دقیقه 60 گل چهارم را برای تیم عراق به ثمر رساند و گل پنجم این تیم نیز توسط زید تحسین در دقیقه 77 به ثمر رسید.

تیم ملی عراق با این پیروزی امتیاز خود را به 12 رساند و در صدر جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفت و تیم فیلیپین هم با یک امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.

به این ترتیب تیم ملی عراق به جام ملت‌های آسیا 2027 صعود کرد و به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 نیز راه یافت.

عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق در پیامی این برد را تبریک گفت و راهیابی تیم ملی فوتبال عراق به جام جهانی را آرزو کرد.

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق نیز ضمن تبریک این برد، مجددا بر حمایت کامل نخست وزیری از تیم ملی فوتبال عراق تاکید کرد.

منبع
ورزش 3

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا