سیاسی

پیشنهاد فرانسه برای تحریم رژیم صهیونیستی

وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد که باید با فشار یا تحریم، رژیم صهیونیستی را به گشودن گذرگاه های غزه برای ورود کمک های انسان دوستانه وادار کرد.

میدل ایست نیوز: استفان سژورنی وزیر امور خارجه فرانسه امروز سه شنبه (9 آوریل) اعلام کرد گفت باید به رژیم صهیونیستی فشار وارد کرد و یا آن را تحریم کرد تا برای ورود کمک های انسان دوستانه به مردم فلسطین گذرگاه های نوار غزه باز کند.

به گزارش «الحره» سژورنی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی فرانس 24 اعلام کرد باید ابزار هایی برای اعمال فشار وجود داشته باشد؛ همانطور که ابزارهای متعددی برای تحریم رژیم صهیونیستی در راستای اجازه عبور کمک های انسان دوستانه از مراکز بازرسی وجود دارد.

وی افزود فرانسه از اولین کشورهایی است که پیشنهاد اعمال تحریم توسط اتحادیه اروپا بر شهرک نشینان رژیم صهیونیستی که در کرانه باختری مرتکب اعمال خشونت آمیز می شوند را مطرح کرده است.

این سیاستمدار فرانسوی تاکید کرد درصورت لزوم، تا زمانی که بتوان کمک های انسان دوستانه رابه نوار غزه وارد کرد، به کار خود ادامه خواهیم داد.

در نتیجه جنگ بیش از شش ماهه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین بیش از 33 هزار و 200 فلسطینی در درگیری های متداوم به شهادت رسیدند و اغلب ساکنان نوار غزه که شمار آن به 2.3 میلیون نفر می رسد در معرض خطر قحطی و گرسنگی قرار دارند.

منبع
الحره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا