اجتماعی

تحقیقات قضائی در پی حادثه سقوط تله کابین در آنتالیا

128 مسافر تله کابین آنتالیا از 16 کابین تخلیه شدند و نجات یافتند در حالی که 43 نفر دیگر از صبح امروز در انتظار نجات به سرمی برند.

میدل ایست نیوز: در حالی که وزیر دادگستری ترکیه دستور رسیدگی فوری به  حادثه روز گذشته سقوط تله کابین در شهر آنتالیا را  که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر شد، صادر کرده، خبرها حاکی از آن است که 43 نفر تا صبح امروز شنبه در داخل کابین های تله کابین در آنتالیا در جنوب این کشور گرفتار بوده اند.

به گزارش الجریده، بنا به گفته «فخرالدین کوجا» وزیر بهداشت ترکیه این حادثه حوالی ساعت شش عصر دیروز جمعه در یکی از کوه های آنتالیا رخ داد و منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن ده نفر دیگر شد.

این منبع اعلام کرد یکی از کابین های تله کابین «ساریسو- تونکتپه»، شکسته شد و در داخل یک منطقه صخره ای در کوهستان های این منطقه سقوط کرد.

در همین ارتباط، سازمان مدیریت حوادث عمومی ترکیه امروز شنبه اعلام کرد: 128 مسافر این تله کابین از 16 کابین تخلیه شدند و نجات یافتند در حالی که 43 نفر دیگر از صبح امروز در انتظار نجات به سرمی برند.

به گفته مقامات ترکیه، هفت فروند بالگرد و بیش از 500 نیروی امداد رسان به محل این حادثه اعزام شدند ضمن آنکه وزیر دادگستری ترکیه دستور آغاز تحقیقات برای کشف علل این حادثه را صادر کرده است.

بر اساس تازه ترین گزارش ها در این حادثه دست کم یک تن کشته شده و 10 تن زخمی شده اند.

منبع
الجریده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا